При отриманні товара уважно перевіряйте його цілісність безпосередньо на Новій пошті чи магазині у присутності працівника служби доставки чи менеджера. Обов'язково дістаньте товар із упаковки та огляньте його внутрішню та зовнішню сторони. Повернення, обмін та ремонт шкіряних сумок провадиться відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Гарантії
Гарантійні строки товарів згідно р.1 ст.7 п.2 Закона України «Про захист прав споживачів»:
- Шкіряні рукавички, гаманці, ремені – 30 днів;
- Сумки жіночі, чоловічі, дорожні, спортивні (шкіра) – 50 днів;
- Ділові портфелі, папки (шкіра) – 70 днів.
Відповідно до р. І ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів»:
Гарантійний термін - це термін, протягом якого виробник (продавець) зобов'язується здійснити безкоштовний ремонт або заміну відповідної продукції у зв'язку з введенням її в оборот.
Термін служби – календарний термін використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за суттєві недоліки, що виникли з його вини.
Термін служби дорівнює гарантійному терміну.
У разі закінчення гарантійного строку звернення щодо недоліків не розглядаються.
Не підлягає обміну чи безкоштовному ремонту товар:
- Зношення, з дефектами, що виникли внаслідок експлуатації, в умовах, що не відповідають призначенню, у тому числі при перевищенні допустимих навантажень;
- З механічними пошкодженнями (опіки, порізи, подряпини та ін.);
- Деформований внаслідок неправильного носіння, сушіння, пошкодження внаслідок дії хімічних речовин та з іншими дефектами, що виникли з вини покупця;
- Відремонтовано покупцем;
- За зниженою ціною (купівля товару з дефектом або знижка 70% і більше, що зазначено в чеку).
Повернення
Покупець може повернути в магазин куплений товар у 2 випадках:
- Товар має значний недолік. При огляді в товарі виявлено суттєву нестачу, яка унеможливлює або неприпустиме використання товару за призначенням і виникла з вини виробника (продавця, виконавця). Якщо недолік був виявлений не в магазині, не при отриманні на Новій пошті (або в присутності кур'єра), то такий недолік не може вважатися з вини виробника (продавця, виконавця).
- Товар не задовольняє покупця за формою, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням (стаття 9). Товар не був використаний, тобто новим і з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, за винятком дня покупки. Збережено товарний вигляд, його споживчі властивості, збережено всі аксесуари, оригінальні ярлики, не порушено впакування.
Для повернення (ремонту) товару при собі необхідно мати:
- Товар;
- Товарний чек.
Повернення товару відбувається за рахунок покупця. При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем виробляються з вартості товару на даний момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення претензії, а у разі неможливості повернути гроші у цей день, у строки, обумовлені обома сторонами, але не пізніше 7 днів.
Якщо товар був оплачений за терміналом або онлайн, повернення здійснюється лише за терміналом і тільки на карту, з якої було здійснено оплату.